vissa dagar är så konstiga

Well, det började inte perfekt. Jag blev väckt av jobbet två timmar innan jag hade planerat att gå upp. Sprang genom duschen och var där en knapp timma senare. Det var ju trots allt en Liten Kris, sådär i startminuterna.
Å jag sa javisst, inga problem. Jag kan nog få nån annan att lösa av mig i tid.
Men så var det en sån där dag när inget man trodde på morronen blev riktigt som det skulle. Och jag fick veta saker under förmiddagen som "nån annan" borde göra istället för att lösa av mig. För man vill ju så gärna vara där, ha med det..
Så det slutade med att jag jobbade drygt tio timmar å lät "nån annan" sköta "nåt annat" än att ta över från mig. Å i slutet, innan jag gick hem, var jag så irriterad på alla som bara försökte sköta sitt jobb att jag bara skäms nu.
Men ändå. Sent i kväll fick jag kvitto på att det blev rätt bra ändå alltihop. 
Å redan innan fick jag att samtal som talade om att jag är sjukt viktig för att någons helg ska bli fantastisk.
Å senare fick jag en annan hint som gjorde mig rätt glad.
Å plötsligt känns inte hela dagen bortkastad ändå.

Kommentarer
Postat av: J

alla mina dagar är konstiga...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback