såna som jag

Såna som jag bangar sällan på att följa med och går sedan oftast hem sist.
Skrattar bort saker som skulle kunna bli lite besvärliga för andra, för det är ju dumt att folk ska känna sig besvärade i onödan. Dränker hellre en kväll i drinkar och vin än låter tankarna få flöda fritt för då kan det ju hända att man måste känna efter och DÅ händer det ju ibland att det skaver nånstans eller till och med nästan gör ont.

Såna som jag gör nog att folk känner sig ganska trygga med att det inte spelar så stor roll vad de gör eller säger. För det reder ju alltid ut sig utan så stor vånda även om det kanske inte alltid var direkt till min fördel. Å nästa dag är ju allt som vanligt igen och ganska lätt och trevligt och småputtrigt.

Men såna som jag kan faktiskt bli lite ledsna ibland.
Och plötsligt måste man bara få tala om det.

Kommentarer
Postat av: ullrika

vet du vad? alla blir lite lessna ibland. men det är bara såna som du som vågar tala om det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback