kravlista på mig.

Jag har haft en fantastisk helg!!!
Jag har träffat: M+P+L, C, S+W, PÅ och A.
Underbart.
Jag har bara behövt hänga runt och fika och busa och handla lite och gå promenader för att träffa några av de bästa jag vet. Dessutom har jag äntligen sett en spelning som jag väntat på länge.
TLBN nån annanstans än hemmaplan har varit en dröm. Tråkigt nog blev det folktomt och lite oinspirerat (tyckte jag) men ändå; på skiva är dom grymma å den var billig.

Under veckan som kommer hoppas jag att:
Jag kan hålla mig till två kvällar i veckan.
Jag pallar att köpa ett nytt kort på friskis.
Jag kan se nån i ögonen som jag en gång respekterade och inte gör längre.
Jag kan säga det jag vill till en fin en.
Jag vinner den där biljetten....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback