dom som läker mig bäst

Jag har varit ledig idag.
och jag känner mig oerhört nöjd med utfallet. Jag har varit nyttig; betalt räkningar, deklarerat, tvättat fönster, tagit hand om själen.

Och jag har fått höra att jag är en fantastisk människa och att de som inte vill vara med mig är dumma i huvudet. Bara det är värt sin timpeng...
Nu ska jag enligt planen inte kosta jobbet nåt mer. E-L är nöjd med min formkurva och har gett mig stränga förhållningsregler om vad som är bra för mig och inte. Jag ska försöka hålla mig till dem på egen hand i fortsättningen.

Imorgon drar jag till huvudstaden och träffar alla dom jag tycker väldigt mycket om. Har pratat med fyra av dem idag. och dom är inte dumma i huvudet. Allihop får jag sova hos om jag vill.

Och vet du. Jag har kommit på vad det är som läker mig allra bäst. Det är goda vänner. Såna som jag känner mig helt trygg med och inte behöver spela för. Gamla eller nya spelar ingen roll. Och jag har träffat såna; i lördags, i söndags, i måndags, igår, och kommer att göra det hela helgen. Dom håller mig under armarna utan att anstränga sig. Och helt utan att anstränga mig.
Jag älskar mina vänner.

Kommentarer
Postat av: S

Och vi älskar dig vännen!
Det är precis så vänner skall vara och det är så det skall kännas att vara en. Att man bara kan vara, utan att det kostar något.
Kram!!!

2007-05-06 @ 20:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback