lite synd om

vissa dagar gör inget avtryck alls. man borde egentligen snabbspola igenom dom för man kommer ändå inte att minnas dem efteråt.
jag är lite ynklig idag. svag och darrig. det blev en väldigt lång kväll igår. och natt. nästa gång jag börjar tala om efterfest hoppas jag att det är någon som ser mig i ögonen och frågar "är det riktigt säkert att det är en bra idé"? i fem fall av sex är det ju inte det.
idag kan jag inte bestämma mig för om det var den sjätte gången igår eller inte. det var rätt kul ändå även om det var hopplöst. men idag är det segt.
ångesten lyser dock med sin frånvaro. nästan.
det är ju inte som att jag har gjort nåt olagligt...
bara brutit mot mina egna regler. och det är ju inte första gången jag gör det.

Kommentarer
Postat av: S

Ibland kan det vara ok att bryta mot sina egna regler. Om det är rätt regel man bryter mot. :-)

2007-04-01 @ 15:24:01
Postat av: Sara

"Duktiga flickor borde göra dumma saker oftare" Det var du som sa det :)

2007-04-01 @ 15:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback