ett sätt att räkna

Om tio dagar ska jag sätta mig på ett tåg från den här stan till en annan. Jag ska låtsas att jag åker på semester. Och väl där ska jag luta mig tungt mot de gamla, trygga och välkända.
Och S har lovat mig att vi ska vara glada och dricka sprit och han säger att allt ska bara vara bra.
I tio dagar ska jag bara se fram emot det och det skall hålla allt det andra på en liten bits avstånd. 

Och om jag räknar bort två dagar denna veckan och två nästa och så helgen, så är det bara fyra dagar att bita ihop tills jag är där.

Kommentarer
Postat av: S

Jag inte bara lovar, det utfärdas även en garanti. Erbjudandet, som naturligtvis är tidsbegränsat, lyder som följer:
Om du, efter din helg i Stora Staden, inte är trött som en Tonfisk och bakfull som en Bäver, vilket i sin tur innebär att du haft jävligt roligt och inte tänkt en enda tråkig, jobbig tanke på hela helgen. Om jag inte lyckas uppfylla detta, då har du rätt till kostnadsfri pensionsrådgivning... ;-)

2007-03-09 @ 19:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback