bra saker som bara är

Mitt hjärta svämmar över av stolthet idag. Fast jag vet att allt jag borde känna är förakt så är jag så väldigt glad för nån annans skull. Och stolt. Och lycklig över att bekräftelsen kommer till slut. Trots att min aldrig räckte till. Jag hoppas innerligt att denna räcker en stund.

Och så har jag pratat väldigt länge med en vän som jag inte riktigt vet om jag har kvar. Men det känns ändå väldigt bra inuti att jag har gjort det. Och jag tycker väldigt mycket om henne. Även om jag inte förmår mig att visa det av någon anledning. Jag har saknat oss.

Igår tog jag årets första öl i solen. Kanske finns det hopp om en framtid ändå?

Kommentarer
Postat av: S

Vårda din vänskap med din vän, så som du vårdar vänskapen med mig. Riktiga vänner kan man aldrig få för många av.
Men se till att det är på lika villkor. Riktiga vänner får man kraft ifrån, de tar inte kraften ifrån dig.

2007-03-30 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback