tidig sorti

Kom hem från jobbet för bara drygt en timma sedan och jag funderar redan på om det är OK att gå och lägga sig nu. Gick som en zombie från tåget och höll på att bli överkörd.
Jag fungerar verkligen synnerligen dåligt när jag inte får sova på natten. Det var varmt och knöligt och huvudet surrade som vanligt. Fast av ovanliga tankar. Det är så konstigt alltihop.

Igår fick jag en skiva med en alldeles alldeles ny sång på. Det var meningen att jag skulle komma med ett utlåtande om hur det lät. Och det lät så väldigt fint att jag var tvungen att hålla igen lite när jag recenserade....  Så den där sången snurrade såklart också med i den allmänna villervallan i mitt huvud i natt.

Men jag är fortfarande rätt glad. Och det är det viktigaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback