hallelujah moments!

Jag har precis kommit hem från en kväll där fyra män med gitarr radade upp sig på spelschemat och erbjöd oss sina innersta känslor. Å om man säger så här; 75% av dem gjorde det med den äran. 25% fick håren på armarna att ställa sig upp. Å då menar jag inte på det bra sättet.
Å en av dem fick mig att vilja göra vågen. Hur kan någon jag aldrig tidigare hört få mig att vilja göra vågen....? Ljuvligt underbart. Och jag hittade honom helt själv.

Bäst i helgen var ändå gårdagens konsert. På natten i en röd soffa fick jag höra den vackraste rösten och fantastiska toner ur min egen gitarr. Kamrater, jag är två centimeter ifrån att bli huvudlöst förälskad. Jag har slängt moralen i närmsta återvinningscontainer. Den får nån annan ta hand om. Jag somnade själv igår. Och var så fullständigt bekväm med det. Men när jag tänker på gårdagskvällen idag så drar hela kroppen ihop sig. På ett väldigt angenämt vis. Det är så fantastiskt att känna. Nånting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback