att byta saliv

Nä. De stora frågorna fick vila idag. Har istället ägnat mig åt trevligt telefonprat med diverse vänner och sms-utbytande med andra. Det är tur att man kan få kontakt med folk utan att lämna hemmet. Annars skulle jag nog varit helt galen nu.

Min chef upplyste mig idag om att man kan få konstiga baciller av att hångla med nya människor, innan hon lovade att försöka hitta en ersättare för imorron också. Inte för att hon visste om jag gjort det, men man måste ju spekulera lite i orsakerna... Man kan tycka att det inte är hennes sak. Men man kan också tycka att det är skönt att ha en schysst relation med sin chef..;)
Jag väljer det senare. Och gör en mental note om att jag måste förtränga hennes ord nästa gång jag träffar en trevlig man. Annars kanske jag kommer att kräkas...

Jag tror att sjukdomen i alla fall sakta nu på eftermiddagen har börjat ge upp. Ska göra mig en väldigt lugn helg också så lägger den sig platt tror jag. Ska faktiskt vända Junior norrut och låta mamma pyssla om mig.
Och på söndag blir det kanske, kanske väldigt trevligt. Jag håller tummarna hårt för det i alla fall. Vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback