lite låg

Ja. Det är lite trögt nu. Började dagen på jobbet med att konstatera att jag inte alls ville vara där. Sedan växte den känslan sig allt starkare under dagen. Sov i två timmar på eftermiddagen och nu vräker regnet ner igen.
Samtidigt är det nåt annat som håller på att krypa inuti. oroar mig lite när det känns så för jag har hela tiden i bakhuvudet att det kan vara på gång att bli riktigt jobbigt igen. Men jag försökt bestämma att det bara beror på det lilla avståndet som smugit sig in. Och att jag försöker hålla mig ifrån att vara den som motarbetar det.
Nu har jag sminkat på mig ett glatt ansiket och ska åka och ta en öl med en av sommarvikarierna. Jag hoppas att det ska göra mig lite gladare..
But I doubt it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback