lättstött

Well, det sägas då och då på jobbet att jag är stingslig dessa dagar. Kan inte annat än hålla med just den som säger det. Men stingsligheten är väldigt riktad och en väl uträknad strategi för att hålla ut denna vecka också. Sen är det semester och jag behöver inte vara nära längre. Då bleknar det. jag vet av erfarenhet.
Just nu är jag nämligen en liten aning sårad. En liten aning besviken och fortfarande liten aning för mycket sugen. Å då är det lätt att bli stingslig.

Fyra dagar kvar att ta sig igenom. Fyra totalt innehållslösa dagar att värka fram nåt som åtminstone en eller två kan tycka är intressant att få veta. Idag hade telefonen ringt två, säger två!!! gånger före lunch. och den brukar annars vara den största källan till irritation.
Så icke nu. Irritationen går denna vecka på två ben, talar grov göteborgska och är synnerligen upptagen.
Men drömde om mig igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback