kort summering

herregud! ibland undrar jag verkligen vem som läser allt dravel jag skriver här...

Idag har jag:
Svängt lite fel och tvingats gå över ett helt berg.
Känt mig som en mamma för nån som jag egentligen bara skulle vilja hångla med.
Varit trött på att ta ansvar.
Bytt två blåa sura godisar mot två i choklad med en arbetsledarkollega.
Färgat en skarv.
Misslyckats med att vara vit när M kom hit och ville prata. Det är ju så trevligt med vin , särskilt när man har ost hemma också...

Imorgon ska jag:
Gå upp klockan sex å fajtas med kollegan som inte vill.
Köra tolv mil för att äta middag med några jag tycker mycket om.
Slockna på synnerligen välmanglade lakan som omväxling.

Sen är det NÄSTAN bara en vecka kvar till semester!!!

Kommentarer
Postat av: S

Jag läser allt!
;-)
Kram

2007-07-24 @ 12:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback