dinosaurier för miljön

Den här dagen går snart att lägga till handlingarna. Skönt. Inte många knop om man så säger...
Jag har återigen konstaterat att efterfest inte är min grej, i alla fall inte dagen efter. Spridda minnesbilder av de sista vakna timmrana igår gör att jag bara vill rulla ihop mig till en boll och försvinna under täcket.
Tur för mig att mitt sällskap inte är av den fördömande typen. I alla fall inte den av dem som jag kommunicerat med idag.
Jag har plötsligt börjat känna mig lite ensam. Det var väldigt längesedan jag gjorde det. Och det får en att vilja göra de mest märkliga saker halv fyra på natten.

Världen över spelar stora band på stora scener för miljön. Tråkigt nog inte särskilt spännande band. Men James H:s röst fick mig att i alla fall stödja kampen aktivt en stund. Den är magisk.
Å idén med galan är det ju inget fel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback