box i magen

När någon inte dyker upp som det var överenskommet och inte heller hör av sig är min första reaktion oro. Nån kan ju ha blivit påkörd och ligga på sjukhus, eller kidnappad och instängd i en låda i Gårda, eller kanske helt enkelt bortförd av aliens.

Men när det händer för andra gången med samma person så blir jag väldigt, poängterar väldigt, trött. det kanske kan vara svårt att tänka sig men jag har ungefär hundra saker att göra som hade känts bättre än att sitta och vänta. Och om omständigheterna är såna att jag misstänker att personen i fråga kanske inte kommer in i sitt hem om jag inte stannar hemma som vi sagt, då kan jag ju inte gärna göra nåt annat.
Ikväll hade jag kunnat hjälpa K att få SIN nyckel. Eller druckit öl och kommit ikapp med M. Eller bara gett mig av ut i ösregnet.
Men jag hade ju kommit överens. Trodde jag.

Kommentarer
Postat av: S

Hej där, kom ihåg vad vi pratade om idag. DU är vikigast. Glöm inte hur du kommit dit du är idag. Ta hand om DIG!
Jag vet att jag kan låta hård och mammig men jag tror och hoppas att du vet att jag vill ditt bästa.
Kram

2007-07-12 @ 23:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback