uppåt och framåt

Jag låter som en annan människa, säger S.
Och det är kanske att ta i, men faktum är att jag mår så väldigt mycket bättre nu än för bara säg en månad sedan. Jag kan ha roligt. Och då verkligen ha roligt. Så där så att man kan vara glad över det i flera dagar efteråt. Jag har fina vänner som hör av sig med olika förslag och jag känner ofta att jag verkligen vill följa med på det ena och det andra. Och att jag är där fullt ut.

Jag var lite orolig att jag skulle falla in i gamla spår på det nya jobbet, men märker att jag står för det jag vill och tycker även där. Och skiter rätt mycket i hur andra uppfattar det.

Och jag kan spendera en helg ensam med mig själv och tycka att jag är rätt ok att hänga med.
Jag vill så gärna att det håller i sig den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback