precis i nuet

Jag har en fantastisk semester. Kan inte minnas när jag kände mig så här ledig senast och samtidigt mådde bra. På bara en första vecka har jag solat och åkt båt. Träffat massor av vänner som jag ibland nästan glömmer att jag har. Inte planerat nåt, men ändå har det hänt saker hela tiden.
Det behöver inte vara så stort. Igår var höjdpunkten att sitta på en bänk på Avenyn och göra sig lustig över hur folk ser ut...  Med rätt sällskap kan man ta den konsten hur långt som helst.
Ikväll blir det Bohuslän igen med en annan fantastisk vän och UP på scen. Inte dumt alls.

Just nu väntar jag inte på nånting. Det är ovanligt och oerhört vilsamt.

Kommentarer
Postat av: S

Tänk vad olika det kan vara från ett inlägg till ett annat! :-)
Känner igen det så himla väl så det nästan är kusligt.
Hoppas du får en fortsatt bra semester min vän. Vi hörs väl snart?
Kram!

2007-08-05 @ 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback