ålderskrämpor?

Det har varit en lång och hård helg. Men väldigt rolig. Längesedan jag gjorde så många nya bekanskaper. Längesedan jag hängde så intensivt mede flera gamla också.
Men faktum är att åldern tar ut sin rätt. Jag orkar faktiskt inte vara ute fyra dagar i rad. Jag mår inget vidare idag, trots att det varit så skoj. Kroppen orkar liksom inte ta till sig all den positiva energi som hjärnan talar om för den att den fått. Det är synd.

Men nu ska jag vara absolut i stillhet i två dagar. Bara med mig själv. Sova och läsa. Så kanske jag orkar med nästa helg också.

Kommentarer
Postat av: S

" Jag orkar faktiskt inte vara ute fyra dagar i rad...."
Du, vänta tills du blir lika gammal som jag, då är du färdig efter en dag.

2007-08-15 @ 21:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback