Vidriga fotmänniskor

Jag avskyr verkligen den där reklamen där det sitter små ansikten på tårnas undersida och sjunger. Jag har redan en osund motvilja för fötter och vill kräkas varje gång den kommer på Tv. Jag ska i alla fall aldrig aldrig köpa ett par såna skor som dom gör reklam för.

Helgen har varit trög. Jag har varit på dåligt humör av obestämd orsak och har haft huvudet fullt av slem. Har inte ens kunnat njuta riktigt av vädret. Känner mig sådär laddad inför veckan. Är otålig till att det ska bli onsdag och jag får veta något om framtiden. Det är svårt att veta vad man vill när hundra möjliga scenarion spinner runt i hjärnan. Och inget av dem behöver vara det minsta sant för jag har tänkt ut dem allihop själv. Det är orimligt!

Nu ska jag kolla in Wallander och försöka låta bli att fastna i att hon faktiskt är död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback