underbar/utbytbar

Idag har jag tagit två fantastiska steg.
1. gjorde exakt vad jag ville utan någon att stötta mig mot.
2. har varit på pustervik alldeles ensam.

Pustervik är ett farligt ställe, men ikväll ville jag så gärna höra Kristoffer sjunga. Jag vet inte vad jag tycker om hans låtar än, men jag tycker han är en modig kille. Och så var han med i programmet i morse igen och jag tyckte bara att jag ville se honom.
Det krånglade lite på vägen dock. Jag jobbade sent och när jag väl kom till storstan så fastnade vagnen så jag fick springa en bit och fånga en annan. Till slut hann jag bara höra typ en och en halv låt. Men det gjorde inte så mycket. Jag köpte en öl och bara satt och njöt av att jag faktiskt kan göra vad jag vill. Oavsett hur tröga alla andra är att få med.
Sen köpte jag en skiva för bara hundra spänn och chit-chattade lite med hans mamma som stod för försäljningen. Å sen var jag rätt nöjd.
Undrar hur länge det håller i sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback