massor av knark och ett par stövlar

Det kan vara så att det finns en lösning på problemet med att jag har börjat hata tåg.
Kanske kanske kommer jag inte att behöva åka varje dag inom en relativt överskådlig framtid. Inget klart alls, men det kändes idag som om det i alla fall finns en möjlighet.

Det innebär såklart inte att jag inte måste göra nåt annat jobbigt istället de dagar jag slipper åka tåg. Jag måste i så fall gå till världens farligaste ställe dom dagarna. Och konfronteras med världens farligaste människa. Men just nu känns det som om det vore överkomligt, bara jag slipper tåget då och då.
SÅ mycket hatar jag det nu.

Dagen bjöd annars på mycket mer intressanta snack än igår. Integritet och trovärdighet och sånt. Väldigt klurigt ibland. Å så en hel del knark. När det hittas på rätt ställe är det också hemskt spännande.
Och så har jag köpt stövlar! Praktiska. Sköna. Nästan ergonomiska tror jag. Det blev inte skönt grafiskt vit-och-svarta med stilettklack, men jag känner mig nöjd ändå.
Det är kanske också ett sätt att vara vuxen...

Kommentarer
Postat av: Svin

Ecco? Medelålders!

2006-10-26 @ 22:43:56
Postat av: S

Hej min vän. Massa kramar och en puss. Inget hångel, blir så konstigt då... :-)

2006-10-26 @ 22:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback