två dygns verklighetsflykt

Det har varit en bra helg.
Jag har ätit hummer (lyx) spelat ukulele (absurt) och varit totalt nedkopplad hela tiden (bra för psyket).

Imorgon är det nya tag och jag ska gå upp tidigt för att gå på ett möte som är på något sätt framåtsyftande. och inser att det är första gången på typ ett och ett halvt år som jag blickar framåt och aktivt försöker påverka i vilken riktning livet ska gå. Det känns bra. 

Har tänkt väldigt mycket på S i helgen. Och nu svarar han inte. Undrar så hur han mår och känner sig. Vill lägga mig i, men vågar inte riktigt.

Måste försöka sova i natt. Har tagit ett litet piller som börjar göra konturerna aningens mjukare. Måste vara på imorgon. Även om jag inte alls vet om jag egentligen vill dit som det är meningen att jag ska försöka ta mig....
Om det bara kunde sluta regna.

Kommentarer
Postat av: Mian

Hummer! Det är verkligen lyx. När jag läser det längtar jag hem. Skönt att du har haft en bra helg.

2006-11-26 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback