serierånare... finns det ordet?

Jag ger upp. Igen.
Nästa gång den jävla rånaren ska slå till får han fan ringa å kolla först så att inte jag jobbar kväll. Missade första tåget, missade andra, missade sista och satt till slut och skumpade på den vedervärdiga vägen i bil. Hoppas innerligt att ingen behöver den first thing imorron. För jag behöver sova ibland.

Bra blev det i alla fall till slut. Både till 21 och morronen. A är bra. var ute genom dörren å på väg norrut innan jag hann säga nästan nånting alls. Hemma med material till två jobb. Guldstjärna till honom. Å till kriminalaren som varje dag stiger en grad i mina ögon.

I bilen hem inser jag att v inog underskattat A en aning. Han har ju jobbat i evigheter. Dessutom är han från Kalmar så vi kunde prata lite om kattrumpan i bilen hem. Å dom gamla husen som jag ju kan en del om nu. Det var trevligt.
Imorgon är det fredag. Återigen vill jag bara sova bort helgen. Vi få väl se hur det blir med det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback