om att bry sig om

Idag har jag levererat. Under de två minuter som krävdes av mig så var jag närvarande och på. Det är bra. Fick uppskattande mail från flera håll, tom från den STORA kärleken. Det gjorde mig glad.
Imorgon är en ny dag å det är bara att ta sig igenom. Som vanligt.

Och jag har en date imorgon kväll, det är minsann inte varje dag, å det är med den FÖRSTA kärleken. Alltså inte en date som kommer att leda till nånting, men en som gör mig väldigt glad. Efter jättemånga år så kan vi ses och det känns bara roligt.
Varför har så många svårt att förstå att det aldrig går över. Om jag verkligen känt nånting på allvar för någon någon gång, så försvinner inte det bara för att det tar slut. Är inte det självklart?
Så klart bryr jag mig för alltid om hur den människan mår, som jag en gång släppte allra längst innanför skinnet.
Imorgon träffar jag A å jag hoppas att han sprudlar av lycka. Likaväl som jag hoppas att han oroar sig för att jag inte gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback