it´s official!

Jag kommer aldrig mera att behöva sammanfoga en samling helt motstridiga önskemål till ett fungerande schema.
Jag kommer aldrig mera att behöva wappa på en date.
Jag kommer aldrig mera att behöva förklara det rimliga i att jag sitter uppe en timma mitt i natten för att försöka ta reda på om det verkligen brinner i den där avlägsna avkroken, för en oförstående tillfällig nattgäst.
Jag kommer aldrig mera att behöva behärska mig tills jag inte får luft när jag egentligen skulle vilja vråla att nån är en idiot.
Jag kommer aldrig mera att behöva förhandla om nån annans lön än min egen.
Jag kommer aldrig mera att behöva oroa mig för att åka i fängelse för att någon sagt för mycket.
Jag kommer aldrig mera att behöva må illa för att jag glömt min mobil.

Jag inbillar mig att mitt liv kommer att bli en liten, liten aning bättre nu.

Kommentarer
Postat av: Mian

Usch. Jag blir stressad någonstans i magtrakten och uppåt när jag läser allt det där. Det verkar som att du har gjort helt rätt val. Heja!
/Mian

Postat av: Sara

Grattis :)
Såg att KL bestämt sig för att ta det oxå. Känns ju stabilt.

2006-11-14 @ 14:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback