folk är får

...så är det bara.
Det finns väldigt få människor som jag egentligen längtar efter att hänga med.
Två av dem ska jag träffa i malmö om två veckor. En är ledsen långt borta i Stockholm. En eller kanske två bor i min stad och är överkomliga att träffa ibland. Några jobbar jag med.
Men sen, får, allihop.

Och jag inser att jag borde vidga mina vyer en aning och släppa in nya människor i livet eftersom ni märker att dom som finns inte är så många.
Men hur ska man kunna veta att man inte lägger ner massa tid och kraft på ännu en som visar sig bräka?

Kommentarer
Postat av: S

Hej min riktiga VÄN,
Hoppas din helg med mormor var bra. Min helg har gått i sorgens tecken, men med ett kusligt lugn.
Finns så mycket att säga men så lite tid.

Lovar att aldrig bräka åt dig.

2006-11-05 @ 10:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback