ett dygn på plus

Jag har ett fantastiskt bra dygn bakom mig.
Ingen noja, inga felsteg, bara trevliga saker på kvittot.

Var på julfest med jobbet igår. Och det blev så där lugnt och gott och odramatiskt som man bara vill ha det ibland. Svettas lite senare på en av stans trevligaste klubbar, där en av stans absolut vackraste män jobbar. Och fick till slut tillfälle att prata länge med en av mina "nya" kollegor. Det visade sig att vi har samma funderingar om väldigt många saker. Och vill åt samma håll i många frågor.  Jag tror det kommer att bli väldigt bra att jobba ihop med honom.
Jag lyckades också inse att det finns många som jag tycker om på det nya stället. Och som gillar mig och som jag kommer att kunna luta mig mot om det blåser upp.

Sammanlagt en kväll med många bra insikter och väldigt få orosmoment, och som gör mig mera säker på att det kommer att finnas ett liv även nästa år.

Och sen har jag fått sova. Tungt och drömfyllt men länge och stärkande.
Och jag har på känn att även den här kvällen kommer att bli väldigt bra...
Jag är rätt nöjd med livet idag helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: S

Jag är så glad för din skull!

En period i taget!!!

/S

2006-12-09 @ 22:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback