dagen efter

Oj oj. Allt julemys skulle tas igen igår kväll.
Och det var så trevligt från början till slut. M och jag och tio till vid ett stort bord i en underjordisk thaihåla. Så många tatueringar som dom som samlades runt det bordet har jag aldrig nånsin sett på en gång förut.
Vidare till gamla Klara som alltid funkar och ännu fler okända som snabbt blev kända och alla var så trevliga. Som en stor lägenhetsfest. Kanske några som jag kommer att se igen, i alla fall har jag nya nummer i mobilen.

Vi vinglade hem genom svinottan och det kändes som vi var 18 igen. Kissade i parken och välte en gång.

Jag förstod tydligt att jag inte är 18 längre när det körde ihop sig på jobbet framåt eftermiddagen idag och hjärnan var som dumlekola. Men 1850 blev grym.
Och tröttheten var det värt.

Kommentarer
Postat av: Sara

det var väl så att vi måste göra mer dumheter! 60 är det nya 40 och 31 är det nya 19, liksom. väldigt roligt att du välte. det är ett väldigt roligt ord.

2006-12-29 @ 12:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback